poniedziałek, 3 sierpnia 2015

LBA

Dziękuję za nominację! ;D A tutaj znajdziecie odpowiedzi:

1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
To, że mogę się z kimś podzielić swoimi historyjkami i mogę się dzięki temu na chwilę oderwać od rzeczywistości.

2. Czy poznałaś kogoś przez bloggera?
Tak. ;)

3. Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?
Przez przypadek jakiś rok temu wpadłam na bloga z opowiadaniem o Neymarze i tak od jednego opowiadanie do drugiego postanowiłam, że warto spróbować. Pisać próbowałam już jednak wcześniej - jakoś w podstawówce, ale nie było to jakoś bardzo zaawansowane.

4. Skąd czerpiesz pomysły na rozdziały/opowiadania?
Cóż, może i jestem dziwna, ale nie potrafię tak po prostu zasnąć. Zawsze jak już zgaszę światło i umoszczę się wygodnie pod kołderką, wymyślam sobie jakieś sceny i czasem później je wykorzystuję przy pisaniu. Zdarza mi się też przypływ weny przy słuchaniu piosenek z playlisty albo po przeczytaniu wciągającej książki.

5. Jakim typem człowieka jesteś: cierpliwy czy impulsywny?
Oj, obawiam się, że jestem mieszanką obu typów. Kiedy na czymś mi zależy, potrafię być cierpliwa, ale impulsywność też mi się zdarza.

6. Masz ulubiony owoc?
Hm, raczej nie. Lubię wiele owoców, ale sok zdecydowanie z pomarańczy. ;)

7. Czy już jako dziecko chciałaś pisać?
Nigdy nie wiązałam z tym swojej przyszłości, ale jak już wspomniałam, w podstawówce próbowałam swoich sił. Chyba nawet w gimnazjum zdarzył się jakiś incydent z pisaniem. :)

8. Masz drugie imię? Jak tak to jakie?
Nie, drugiego imienia nie posiadam, ale za to od bierzmowania moją patronką jest św. Eulalia.

9. Czym jest dla ciebie pisanie?
Pisanie jest dla mnie przede wszystkim oderwaniem od rzeczywistości, przelewaniem fantazji na tak zwany papier i przede wszystkim dobrą zabawą.

10. Miałaś kiedyś chęć usunięcia swojego bloga?
Tak.

11. Opisz się dwoma przymiotnikami.
Wredna i wierna.


Ja już nominowałam kilka osób do LBA przy okazji poprzedniego opowiadania, więc, aby się nie powtarzać, nominuję jedynie te blogi:
http://never-lose-your-faith-in-love.blogspot.com/
http://njr-momentos-fugazes.blogspot.com/

Pytania:
1. Co daje Ci pisanie?
2. Wolisz czytać czy pisać?
3. Najlepsza książka to:
4. Twoim ulubionym daniem jest:
5. Podróżowanie po świecie czy siedzenie cały czas w jednym miejscu?
6. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają? Dlaczego?
7. Zdanie, które najlepiej Cię opisze brzmi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz