piątek, 16 października 2015

Divuitè

        Po licznych naleganiach ze strony Alvesa i Piqué pojawiłam się na jednym z treningów. Ubrana na sportowo pewnie wkroczyłam na teren Ciutat Esportiva. Po szybkim przywitaniu z trenerem usiadłam na ławeczce i przymknęłam oczy w oczekiwaniu na przyjście piłkarzy. Nie dało się tego nie zauważyć, bowiem byli rozdarci jak grupa przedszkolaków – o ile nie bardziej. Przyglądałam się ich poczynaniom, a już pod koniec sesji treningowej ruszyłam w ich kierunku. Gerard i Daniel dopadli mnie z prędkością światła. Zaczęli mnie podrzucać, co zaowocowało salwą śmiechu u wszystkich zebranych.
– Hejka, chłopaki – przywitałam się ze wszystkimi. Kilku graczy podeszło się przytulić, a na końcu „kolejki” zjawił się Neymar.
– Hej, ślicznotko – wyszczerzył się.
– Hej, piłkarzyku – położył ręce na moich biodrach, przyciągnął do siebie mocno i zachłannie wpił się w moje usta. Odwzajemniałam każdy pocałunek, trzymając ręce na jego umięśnionych ramionach.
– Ekhem! – odchrząknął znacząco Alves.
– A co tu się dzieje? – zapytał zdziwiony naszym zachowaniem Piqué.
– Dlaczego całujesz naszą siostrę, Ney? – Messi popatrzył na niego spod przymrużonych powiek.
– A to już nie można własnej dziewczyny pocałować? – zaśmiał się Júnior.
– Dziewczyny?! – wydarli się wszyscy trzej jednocześnie. Wyglądało to dosyć komicznie.
– No, tak. Dziewczyny – wyszczerzył się i cmoknął mnie w usta.
– To wy jesteście parą? Ale taką prawdziwą? – drążył starszy Brazylijczyk.
– Tak – przyznałam.
– No to w takim razie… Gratulacje!!! – wydarł się i już chwilę potem cała drużyna się na nas rzuciła i życzyła szczęścia.
– Ale wiesz, Ney, jak ją skrzywdzisz, to nie będzie miało znaczenia, że jesteś moim kumplem. – ostrzegł Lio – Po prostu dzwonię po Gerarda, Cesca i Puyola i zrobimy ci z dupy jesień średniowiecza, zrozumiano?
– Tak jest. Nie mam zamiaru jej skrzywdzić. – popatrzył na mnie czule – Nigdy.



***
Krótki, ale przysięgam, że następne będą dłuższe! :)

6 komentarzy:

  1. Oo tak czekałam na niego.
    Świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! "Zrobię Ci z dupy jesień średniowiecza" muszę zapamiętać ten tekst XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego tu brakowalo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierze Ci na słowo ;D świetny i chłopaki ... po prostu mega xd pozdrawiam i czekam na kontynuację ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, a Leo po raz kolejny wygrał tekstem cały rozdzial haha

    OdpowiedzUsuń